Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Andreas - 7 januari 2008 13:38

Läste Jonas "Traktorn" Hanssons krönikor på Järfälla Spiders hemsida. Bra läsning från en duktig krönikör. Roligt också att läsa texten som traktorn skrivit under sin senaste krönika:


ps. Smeknamnet Traktorn kom från min tid i Hässelby då jag ansågs spela något oslipat (inte som nu dvs...). En lagkamrat, Andreas ”Boris” Dahlgren, numer i GAIK/Väsby, tyckte att jag plöjde fram över planen, som en traktor. Andra namn figurerade flitigt men det här blev bestående. Om ni ändå råkar stöta på Boris kan ni väl fråga vilket plagg han sällan fick med sig hem när han varit ute samt vilka skor som var hans favorit-gå-bort-skor. Kan avslöja att de var gröna. ds.


Jag kan väl börja med att påpeka för min gamla lagkamrat att jag numer spelar i Hässelby. Annars kan jag väl avslöja att jag hade en viss förmåga att alltid glömma min jacka så fort jag var på krogen, jackan blev väldigt ofta hängande kvar i garderoben..... Mina välkända(för vissa) bästa-gå-bort-skor var ett par svarta/gröna Puma inomhusskor som jag fick i Hässelby, jag tyckte dom var kass att spela med, men grymma att gå ut i. Kan erkänna att jag inte för allt i världen skulle gå ut i dessa skor i dagsläget..... Men då var dom riktigt heta, tyckte nog bara jag.....


Ha det!!

Ovido - Quiz & Flashcards