Direktlänk till inlägg 29 januari 2008

Sluta gnäll

Av Andreas - 29 januari 2008 10:27

Dulee Johnson i AIK(fotboll för dom som inte vet det) är sur på AIK igen.... Mycket märkligt! Borde inte Dulee vara mer sur på Birmingham som inte är villiga att betala för honom, det om något ger väl signaler om att man inte är riktigt säkra på att man vill ha honom!? Jag förstår att han vill ut i europa, men då måste ju klubben som vill ha honom vara beredda att betala och visa att man vill satsa på honom. Som det ser ut nu så tror inte Birmingham att han håller, men man vill chansa och se om han kan visa sig vara bra ändå, till en billig lösning. Nej Dulee, kör på med AIK och visa vad du går för, så kommer med all säkerhet rätt bud både till honom och till klubben! Sluta gnäll!


I lördags kväll spelade jag och Joppe Nothèn PES 08 på PS2 hela kvällen hemma hos mig. Joppe försöker få det till att han vann med utklassningssiffror, vilket är en ren lögn. När vi satt i bussen på väg till Finspång på söndagen så haglade det in sms till några av mina lagkamrater, där Joppe bad dom att fråga mig hur det gick på PES 08 kvällen före. Ja, som alla märker så gör Joppe precis som man brukar när det handlar om lögner, man får sprida det till så många som möjligt.... Jag kan erkänna att Joppe vann ett par matcher fler än mig, men utklassning? Nej! Det jobbigaste med den kvällen var att vi spelade så mycket att jag fick tejpa min tumme innan matchen mot Finspång på söndagen, har fått världens blåsa...


Igår kväll var det "näste man till rakning". Jag och min lagkamrat Alex Rosenberg spelade PES 08 över nätet. Och här kan vi snacka utklassning, Alex var totalt chanslös! Och jag har inte skickat några sms till folk om denna utklassning.....Känns riktigt bra att jag spelade så bra igår, och jag börjar så smått hoppas på att jag börjar komma in i liret nu... Är ju av någon anledning mycket bättre på PES utgåvan innan den senaste som kommit.... varför vet jag inte, kanske är för gammal för alla nya grejer som kommer....


Satt och funderade lite, otroligt vad fort den här innebandysäsongen har gått! Om ca 1 månad är serien färdigspelad...


Hejdå hejdå!

 
 
Ingen bild

Wonderboy

29 januari 2008 20:19

Blir det 5 raka Bajensegern i länsderbyt imorgon onsdag?

Är övertygad om att Joppe klassade dig fett!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards