Direktlänk till inlägg 30 januari 2008

Lira på Gnaget!

Av Andreas - 30 januari 2008 08:52

Fick en kommentar här på sidan, alltid lika uppskattat. Bajen vinner ALDRIG mot AIK i hockeyderbyt ikväll. Hade jag inte haft träning så hade jag personligen varit där och skrikit fram AIK. Ok, jag vet att AIK på något mirakulöst sätt lyckats förlora båda säsongens matcher mot hockeyallsvenskans i särklass fattigaste och sämsta lag! Men ikväll kommer AIK aldrig att förlora, jag är beredd att "betta" om det är någon som har lust? Jag rekomenderar starkt att lira på gnaget ikväll som står i 1,65 gånger pengarna på www.unibet.com


Caperio/Täby tog, som väntat enligt mig, 3 viktiga poäng igår mot Falun, 6-4. Jag hade tippat 7-5 och var alltså inte helt fel ute.


Ikväll avgörs det vilka vi kommer att få möta i DM-final Onsdag 6/2 i Eriksdalshallen. Älvsjö eller Balrog, personligen hoppas jag självklart på Balrog dels för att dom spelar i SSL och dels för att vi har Älvsjö i våran serie och alltså kommer att spela mot dom 2 gånger redan där. Ska hur som helst bli riktigt kul att spela DM-final.


Kom igår fram till att Joppe Nothèn inte har något DM-Guld. Av oss gamla polare så är Joppe ganska ensam om det, jag har 3st, Rickie Hyvärinen har 4st, Martin(tidigare Carlsson) Cederberg har 3st med 3 olika klubbar!


På fredag börjar jag nytt jobb, kanske inte blir lika mycket bloggande på dagtid ett tag fram över....


Ha det bra!


 
 
Ingen bild

Mikael

30 januari 2008 22:53

Det blir Älvsjö i final. 6-1 vinst ikväll mot Balrog.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards